Anmäld!
Idag anmälde jag mig till Gröna bandet💪. Det innebär att jag får steppa upp lite nu o göra en bra plan! Imorgon ska jag påbörja planeringen av rutten i sin helhet och sätta första delen i detalj. Packlistan ska göras klar och satelitsändare hyras😂.


