Tankemoln
Det är helt klart många saker jag får öva på i samband med detta! Mycket köper jag via webben och drt är ju fördel ibland men innebär ju att när jag behöver fråga lite mer så är det ju inte bara att fråga över disk. exempelvis min satellitgrej😁, då ringde jag när jag lagt min beställning och kunde lugnas i att jag beställt helt rätt, han som svarade hade en likadan och han berättade hur han använde sin på smartaste sättet.
En annan utmaning är ju denna blogg😂. Amanda fick hjälpa mig en del när jag skulle skapa grunden för att jag skulle komma igpng och imorse vaknade jag av att bloggen var offline för att jag behövde hantera själva abonnemanget. Det kan ju tänkas enkelt men det är det inte för mig🫣. Men alltså, herregud vad jag lär mig mkt! till exempel att xxl har etikett på hyllan med information om en vikt på 80 gram medan produkten väger 10-15 till. 😉 Man måste vara observant.

Det finns mycket i livet som är värt att stanna till vid. Varje dag. Jag mår väldigt väl i nuet. Vissa dagar är enkla och andra lite klurigare men hittills finns det ingen dag som inte varit värt det för att nå dit jag är idag.
Sedan slocknade en stjärna på himlen
Den 31 maj slutade en väns liv i suicid.
Det är otroligt svårt att ta till sig. Vissa saker tappar mening samtidigt som andra saker blir så viktiga. Som att försöka göra skillnad. Även om det inte alltid märks. Och att känna skratt i hjärtat och faktiskt vara i det likväl som att våga gråta och känna smärta.
Livet känns.