Öva på nya tältet
20.05.2026
Nu har jag fått in snitsen på att få upp tältet. Lyckades inte få till en bra film på det men bjuder på nedtagningen som behöver övas på. Detta är ju en klar, vindstilla dag😂
Just nu känns den stora utmaningen att kunna ladda upp en video... En aning frustrerad över att tiden inte riktigt finns just nu och att jag inte är en van blogganvändare.
Men det blir bättre tänker jag!
Vi har shoppat mat från olika håll och det ska bli spännande att hämta de paketen och göra en matsedel!